středa 2. července 2014

Recently bought


Přišlo léto a já stále neměla žádné letní otevřené boty. Nejdříve jsem se dívala po internetu, ale žádné mě tak moc nezaujali nebo se mi zdáli moc drahé na to, že mi většinou vydrží jen jedno léto. Potom jsem se šla teda podívat po kamenných obchodech a našla jsem jedny v Humanicu, které mi hned padli do oka. I když se mi zlaté doplňky trochu přestávají líbit (jak co), tak na tomto mi to vůbec nevadí. 
Snažím se teď na léto zařadit do šatníku víc barevných věci, ale čím víc hledám (do slova), tak se mi to nedaří ... prostě jsem se naladila tak na ty tmavé a bílé,šedé barvy, že si potom v něčem víc barevném připadám jak klaun a přitom se mi to na ostatních tak líbí! 
Z kosmetiky musím vychválit scrub na rty od Lush. Mám příchuť Bubblegum a je úplně skvělý. A když už ne barevné oblečení, tak aspoň laky na nehty. 


 sandals- Humanic / sunglasses- Sinsay / wallet, earrings- I am / bag- HM

scrub- Lush / bronzer- Rimmel / nail polish- Gabriella Salvete / thermal water- Avene




2 komentáře:

  1. Veľmi pekné kúsky :-) Tie boty sú skvelé, bohužiaľ, mne takéto vôbec nesedia, lebo mám strašné nohy :-/ Značku Lush zbožňujem !
    youngwildinstyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat