úterý 24. června 2014

Photo Diary

Ahojte,
ani netušíte, s jakým nadšením a radostí píšu tenhle příspěvek. Mám takový ten pocit, jako, když jsem psala svůj úplně první článek na blog. Měla jsem trochu strach, ale zároveň jsem byla strašně nadšená. Těšila jsme se až přidám něco dalšího a chtěla jsem dát i 5 příspěvků za den.
Sice tenhle článek nebude ničím nějak zajímavý, protože to budou jen fotky z dní, kdy jsem nepřispívala na blog, ale těmto mega pauzám je konec a i přesto, že jsem to fakt flákala jsem ráda, že jste někteří stále sledovali můj blog a hlídali jestli není něco nového. 
Prázdniny máme doslova za dveřmi a já jsme z toho happy jako Pharrell. Mám pocit, jako by to bylo včera, když jsme si říkala ještě 2 měsíce do prázdnin a teď jsem se konečně dočkala. Školní rok mi přišel strašně dlouhý, ale zároveň utekl rychle. 
Každý máme někdy špatný den, ale mě v poslední době připadalo,že jsem tady ty příspěvky dávala z povinnosti než ze zábavy, z toho,že mě to baví. Doufám, že jste mě jen tak nezavrhli a budete tu se mnou dál ... summer giveaway coming soon!
















4 komentáře: