sobota 22. března 2014

Review: L'ORÉAL PARIS Micellar Solution 3in1


Tuto micelární vodu jsem dostala před 2 měsíci od kamarádky k narozeninám, protože jsem o ní strašně básnila od doby, co dorazila i k nám do Česka. Je to vůbec první micerální voda od značky Loreal Paris.

Nejen, že má krásný jednoduchý obal, ale také splňuje to, co si přečtete na obalu, což se u moc věcí nestává. Už jsem pár micelárek vyzkoušela a tahle se fakt povedla.
Krásně odlíčí obličej, ale oči jsem musela odličovat na vícekrát, ale je opravdu šetrná, protože mě oči nijak neštípali ani nic podobného. Pleť zanechá chvíli mírně lepkavou, ale během pár vteřin to zmizí a obličej je krásně jemný. 
Jestliže se vám nechce moc utrácet za nějaké dražší přípravky na citlivou pleť, tak vám ji určitě doporučuji. Řekla bych, že její cena, která se pohybuje kolem 120czk je příznivá.
Hodnocení: 10*




Žádné komentáře:

Okomentovat