čtvrtek 27. března 2014

Food tips


Všichni určitě milují příspěvky, kde je jídlo a já sama je taky mám moc ráda, ale po nich mám vždy hlad, hh. Takže než se podíváte dál raději si zajděte pro něco dobrého. 
Tenhle příspěvek nemá nějak podstatný význam, že by to byla třeba jen zdravá strava, ale jen mě v poslední době začalo strašně bavit fotit jídlo a tak, když mám něco dobrého a vypadá to pěkně, tak to vyfotím a vím, že mnoha z vás mi taky psala ať tu dávám více jídla. 
Jsou tam zahrnuté nějaké mé snídaně, obědy, svačinka a večeře. Nejsou tam ani nějaké extra recepty, zkrátka tento příspěvek budou jen takové tipy na dobré jídlo. 
Jestliže se vám líbí tento článek a chtěli by jste něco takového častěji, tak se o to pokusím.
 Přeji dobrou chuť.

Breakfast



Americké lívance s horkým ovocem, banánem, skořicí a jahodovým džemem.



Medové kroužky s ovocnou Activii a Kiwi


Lunch


Krůtí roláda plněná bazalkovým pestem, kukuřicí a paprikou s brambory a čerstvou okurkou



Hovězí na víně s rýži


Snack


Ovoce - jahody, pomeranč, avokádo



Tiramisu


Dinner


Caesar salát

 
Mozzarela s bazalkovým pestem, cereální bageta, rajče



Těstovinový salát se surimi tyčinkami



Bageta s bylinkovým máslem



 Mochito (nealkoholické)
















Žádné komentáře:

Okomentovat