pondělí 8. prosince 2014

Photo diary

film If I Stay mě tak uchvátil, že jsem nemohla čekat na další díl/ snídaně podle holek z A Cup Of Style/ moje ovesná kaše/ beauty novinky z Anglie


Když se dívám na články zpět, tak si uvědomuji, že už tu dlouho nebyl žádný random post. Za tu dobu se mi nasbíralo více než dost fotek, ale mě samotnou nebaví články, které jsou až příliš dlouhé, takže vám tu ukážu jen něco. Některé fotky už mnozí z vás mohli vidět na mém Instagramu @nicolwernerova.Tenhle typ článků je docela oblíbený, tak snad se bude líbit i tentokrát. 





i blogeři tvrdě makaj :D aneb jak se tvoří flatlay fotka (konečné foto níže)


 2 skvělé dny strávené v Praze na workshopu blogování/ a tady už je naše konečná práce aneb flatlay 


Halloween


 Vánoce v Londýně, dokonce zasněžilo ♥


  Tůry a procházky







2 komentáře:

  1. Moc pěkný fotky, hlavně ten Londýn ♥

    OdpovědětVymazat
  2. oooh benefit they're real mascaru veľmi závidím haha!
    a tiež schopnosť fotiť dokonalé fotky flatlay, vážne super!!))

    http://double-white.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat