pátek 8. srpna 2014

Flowers


Jsem tu s dalším outfitem a tentokrát nemám ani šedou, ani černou sukni, ale barevnější a tento typ sukní se mi začíná fakt líbit Nečekala jsem, že zrovna takovou najdu v New Yorker a překvapilo mě, že to není žádný hadr. Sice jsem doma zjistila, že k ní moc věcí nemám, ale to dokoupím postupně ... já jí tam nemohla nechat prostě jen tak, jsem z ní nadšená. 
Přes víkend budu v Praze, ach už se tam tak těším ... milovaná Praha ♥.


top, loafers, sunglasses - HM/ skirt - New Yorker/ bag - ??




6 komentářů:

  1. Dobrý úlovok tá suknička. :) Pekné fotky aj outfitík. :)

    http://youtu.be/e1JfEJu6dgs

    OdpovědětVymazat
  2. Ten náramek je skvělý ! ♥

    www.pigavo.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. ja osobne by som možno nekombinovala takýto typ top-u k takejto sukni.
    ale nič nemení na veci to, že ti to aj tak nesmierne pristane!!! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat