pondělí 9. června 2014

Ripped jeans


Chtěla jsem zařadit do svého šatníku boyfriend jeans, ale nikde jsem nenašla takové, co by mě nějak zaujali a když už, tak nebyla moje velikost. Tyhle jakoby boyfriendy/zahradníky (říkejte si tomu jak chcete) jsem v podstatě vybírala já, ale vybírala jsem je pro mamku, která se rozhodla cca po týdnu, že se jí na ní nelíbí a tak mi je zkusí vecpat,hh. Prvně jsem o ně vůbec neprojevovala zájem, ale čím déle jsem se na ně dívala a zkoumala je, tak se mi začali víc a víc líbit a navíc jsou moc pohodlné. A taky jsem je hned o víkendu vytáhla na večer, kdy už nebylo takové teplo. Ještě by to k nim chtělo nějaké jednoduché podpatky a bylo by to skvělý.
A co vy a boyfriendy nebo takové zahradníky, líbí se vám ? 




 t-shirt- M&S/ boyfriend jeans-zahradníky - Gate/ sneakers - New Yorker







Žádné komentáře:

Okomentovat