neděle 1. prosince 2013

Winterlicious tag


Rozhodla jsme se, že udělám taky tento  zimní tag ... za poslední dobu je to asi nejčastější téma a mě se moc líbí! Je 1.prosinec a do Vánoc nám zbývá už jen 24 dní, jupíí. Zimu samo o sobě moc nemusím, ale miluji Vánoční náladu a k tomu sníh a všechno to teplé oblečení, deky ...
Tak jdeme na to!

1. Oblíbený lak na nehty ?
Přes podzim a zimu mám nejradši barvy černé, bílé taky všechny odstíny červené a teď už tam můžu zařadit i můj nový lak od Rimmel (space dust 005 total eclipse) , který je černo-modro-zelený a je třpytivý.

2. Oblíbený produkt na rty ? 
Já se moc v rtěnkách a lescích na rty nevyžívám, takže nemám nic určitého na zimu (líbí se mi tmavší odstíny rtěnek na chladnější období) Já dávám přednost takovým těm přírodním odstínům a ne moc výrazným. Používám balzám na rty od Oriflame (růžový), L♥ve lips (spf 15) a rtěnku od Kate Moss ()

3. Oblíbené Vánoční svíčky (vůně) ? 
Já teda miluji svíčky z IKEI! Tam jich vždy naberu plno, ale chtěla bych moct vyzkoušet svíčky Yankee Candle, tak snad si aspoň jednu v nejbližší době pořídím. Jinak vůně svíčky mi je v celku jedno jen to nesmí být růže ty mi vyloženě smrdí.

4. Oblíbený zimní nápoj ?
Přes takové hnusné počasí a zimu piju hodně čaje hlavně teda večer, to je moje snad každodenní rutina. Asi je blbé zmiňovat kafe, protože to piju celoročně, ale v zimě si dokážu více vychutnat třeba Caramel  Macchiato ze Starbucks (to úplně MILUJI♥!!!)

5. Oblíbené zimní oblečení ?
SVETRY, jedině! Neumím si představit zimu bez svetrů, jsem prostě svetroholic jestli se to dá, hh. A taky teplé ponožky.

6. Oblíbený zimní doplněk ?
Další věcí na seznamu, co nesmí chybět je šála a čepice. Tuhle věc musí mít aspoň po jednom kousku doma každý.

7. Oblíbená sladkost ?
Asi čekáte, že řeknu cukroví, ale toho jsem už docela přejezená, takže, když přijde chuť na sladké udělám si mandle v karamelu. Ale v zimě jim hodně ovoce, i když to není sladkost.

8. Jedna věc, kterou chceš najít pod stromečkem ?
Fotoaparát (zrcadlovku). Celá má rodina ví, že tohle si přeji, alespoň už dobré tři roky a pořád se k tomu nějak nemělo, až teď. Ale neradujme se předčasně, v tomhle jsem moc náročná.

9. Kde bys někdy chtěla strávit Vánoce a Silvestra ?
Bylo by to určitě USA, Londýn nebo Finsko (alespoň jednou v životě chci vidět pravou polární zář).

Žádné komentáře:

Okomentovat