pondělí 25. listopadu 2013

Winter new in

Sweaters, Top- Tally Weijl / Sweatshirt - HM

Tak bych řekla, že pravá zima nám už dnešním dnem přišla, protože na většině míst sněžilo a musím říct, že když jsem jela do školy, tak jsem vypadala asi jako sněhulák,hh. Tímto vám chci ukázat mých pár nových kousků, co mi přibyli v šatníku a jedná se především o svetry v neutrálních barvách, protože ty jdou snad úplně ke všemu, taková zimní jednoduchost. A jsem neuvěřitelně ráda za své nové boty na zimu, prostě lásky♥ . Taky jsem si koupila první díl knížky od Lauren Conrad L.A.Candy a musím si hned koupit další! Nevím zda se tu teď přes zimu budou objevovat často outfity, protože je brzo tma, ale určitě někdy ano. 
Mějte se krásně. 


 Bracelet - Sinsay

 Shirt -Sinsay

 Land Rover - Deichman

Knihkupectví

2 komentáře:

  1. Líbí se mi džínovka,taky bych si chtěla někdy pořídit,ale je celkem těžký je někde najít -.-.Každopádně ty boty miluju i já, nesu ted' v sobě závist že žádný takový nemam -.- .Co se týče knížek Lauren Conrad je opravdu dobrá spisovalka,aspoň to říkají moje kamarádky ,což mi připomíná,že si ji budu přát nejspíš k Vánocům,když už mi nic jinýho nezbývá :D:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsou úžasný věci! Zamilovala jsem se hlavně do těch na první fotce a tu knížku si chci už delší dobu koupit, tak uvidíme:)

    http://charmed-all.blog.cz/

    OdpovědětVymazat