čtvrtek 14. listopadu 2013

Boring Sunday

Přidávám ještě nedělní outfit, který byl focený fakt rychle. 
Chtěli jste po mě vyfotit NEW IN, tak jestli mi to zítra vyjde, tak všechno nafotím a když ne, tak to na mě uvidíte prostě postupem času. Třeba jako v tomhle postu... kde mám na sobě novou sukni, která je mou první v šatníku a konečně taky černé silonky. Když  jsem to ten den kupovala, tak jsem jela nakupovat s tím úmyslem, že se podívám už pomalu po dárcích, ale nějak to moc nevyšlo,hh. Svetřík, který je na fotkách jsme si dovezla z Prahy z Tally Weijl.
A tohle jsou první fotky, kde jsme nenalíčená, i když to nejspíš nejde moc vidět, ale poslední dobou mě prostě nebaví se líčit a ani se mi nechce a už vůbec ne tak brzo ráno! Celkově má lenost je poslední dobou strašná. Brala bych zase léto, kdy jsem byla plna elánu a nadšená pro cokoliv. Za to teď jsem ráda, když už končí škola a nebo ještě lépe, když už je pátek odpoledne. 

Jak je to u vás, jste plní nadšení nebo líni jako já? 

 scarf - Six/ sweater - Tally Weijl/ skirt, tights -H&M/ boots - STROLL/ jacket - Takko/ bag - Baťa






2 komentáře:

  1. krásný outfit, a sluší ti to i nenalíčenou :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne si oblečená moc :o Tá taška :)!
    www.keepcalmandjustpeace.blogspot.com

    OdpovědětVymazat