neděle 6. října 2013

Autumn

Je tu podzim a s nim i má inspirace. Denně hodiny a hodiny projíždím weheartit a nikdy se od něho nemůžu odtrhnout. Na podzimu mám nejradši jen jedno a to vrstvení oblečení a kombinování.

Jinak v sobotu se chystám do Prahy na nákupy, tak snad si udělám radost. 
Dále ... vím, že jsem se blogu poslední dobou moc nevěnovala, ale zkrátka to prostě nestíhám. Ale určitě jste si mohli všimnout, že jsem aspoň aktivní na mém  INSTAGRAMU a o TWITTERU ani nemluvím. Neslibuji, že odteď to bude lepší, protože já sama to opravdu netuším... uvidíme časem. 
Víkend jsem doslova proležela v posteli, protože jsem onemocněla a tak jsem si udělala lazy weekend, po takovém jsem už dlooouho toužila!  




4 komentáře:

  1. jak se říká těm botám? jsou strašně krásné :3

    OdpovědětVymazat
  2. Nevíš kde se dají koupit ty krásné černé boty ?:O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podobné měli v Deichmanu nebo Baťa ... to jsou ty kamenné obchody a pak jinak přes internet třeba přes
      e-bay. :)

      Vymazat