neděle 20. října 2013

Autumn walking

Podzimní počasí a strávené hodiny v parku procházením se a ještě popíjením kávy, tak to je moje.  Mám ráda podzim kvůli dvěma věcem ... 1. Můžu vrstvit oblečení a za 2. Mám ráda procházení se v parku nebo ježdění na penny, když je všude barevné listí a je pěkně. 
Vyfotila jsem vám včerejší outfit, který jsme měla, když jsme jeli do města.  Tentokrát dávám fotky i co jsme nafotila tak mimo.
Možná ke konci týdne až si najdu více času můžete čekat recenzi na barvu na vlasy nebo až o podzimních prázdninách. 

Co děláte v tomhle počasí vy?





 Army jacekt, top, trousers - HM/ Sweater - Reserved/ Bag - ?/ Boots - STROLL















4 komentáře:

  1. Krásný outfit! :3 Podzim mám taky moc ráda, hlavně kvůli těm barvám. :)

    OdpovědětVymazat
  2. pekný outfit a tie ostatné fotky sú tiež super! :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj :) Máš pekný blog :)) A ak sa smiem spýtať, v jednom článku máš taký ten náhrdelník čo vyzerá ako zlatá reťaz, môžem vedieť odkiaľ? :)
    FashionbySue.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat