úterý 17. září 2013

September

Momentálně trochu nestíhám psát články, takže přidávám jen rychlý random post. Některé fotky jsou ještě z posledního víkendu prázdnin. Ve čtvrtek bych měla jet na otevření předělaného Shopping parku v Ostravě, tak snad aspoň na to trochu udělám článek nebo z toho dne něco napíšu. Má se tam otevírat ZARA ... jupííí! Fakt se těším, jelikož tady v okolí to bude jediná kamenná prodejna.
Jinak outfity mi teď nemá moc, kdo fotit, takže ty tu asi teď až tak často nebudou, ale budu se snažit. A celkově teď moc nefotím, takže nemám ani moc z čeho čerpat.

Good night!

 focení outfitu/ Jaro Slavik a Kiki / Smetáček s mašlí / focení outfitu č.2



 friends / dýmka / pokus o uměleckou fotku / plamenomet

po party / party hard / go sleep / ootd

1 komentář:

  1. Nikčooo pošli mi ty fotky co tady máš :D ségra se na mě vykašlala a poslala mi jen 3 nebo 4 -_- :D tak dkyby to šlo, tak je hoď někam na net, nebo mi je pošli všechny co máš z večera/noci :D
    jinak... jupíííí :3

    OdpovědětVymazat