sobota 31. srpna 2013

Traveling - Prague

Minulý víkend jsem strávila v hlavním městě ČR, tudíž v Praze. Byli jsme ubytování v botelu - na lodi. V sobotu jsme si Prahu prošli historicky, takže jsme navštívily třeba Hradčany, Karlův most, Tančící dům, Národní muzeum - zrovna probíhala výstava monarchie, Staroměstské náměstí, Státní operu a mnoho dalšího. Zahrady a parky tam jsou překrásné.A večer jsme si dali odpočinkovou jízdou lodí po Vltavě, což se mi moc líbilo. Všechno krásně osvícené ... rozplývala jsme se. Jen mě mrzí, že jsem nestihla zajít k Lenonové stěně, ale to zase příště, protože v Praze jsme určitě nebyla poprvé ani naposled. Praha se mi celkově líbí, protože  mám ráda velká města.
A neděle byla taková nákupní. Prošla jsem všechny obchody, co se mi líbily a taky plno kaváren. Po víkendu můžete čekat článek NEW IN.

Dnes si dělám filmový maratón Harryho Pottera, protože jsem ještě nikdy neviděla všechny díly. A večer jdeme ke kamarádce na "párty", zkrátka zakončení prázdnin.
Užijte si na maximum ještě poslední prázdninový víkend.




















4 komentáře:

  1. super fotky :) v prahe som bola a je úpne nádherná :
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. dúfam, že sa tam raz dostanem :)

    http://fashionandbeautybylm.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Praha je nádherný město! <3 jednou bych tam chtěla žít :D

    OdpovědětVymazat
  4. Praha je úžasné město! V září tam jedeme na muzikál, tak se snad stihneme ještě někam podívat :)

    OdpovědětVymazat