středa 17. července 2013

What's in my bag ?

Takový článek jako je ten dnešní už najdete snad na každém blogu. A já jsem si to prostě nemohla také odpustit.  Tak jdeme nakouknout do mé kabelky.


Začneme tím nejdůležitějším - mobil (samsung galaxy s3 mini), peněženka (six), klíče ... bez těchto věcí se ven zkrátka nehnu.


Jako další tu je - zrcátko (Bvlgari), sluneční brýle- přes léto, balzám na rty (Oriflame), korektor (Essence) - jen takový nouzovka


Potom tu máme - kapesníky (s dětským motivem), žvýkačky (melounové orbit), gumička a sponka do vlasů (Claires), dezinfekční gel (když si potřebujete očistit ruce a nemáte po ruce vodu)


A jako poslední je tu beanie - MM Boutique . Tu nosím u sebe z jednoho prostého důvodu, když začne pršet nebo mám zkrátka bad hair day.



PS: Zítra ještě přidám outift post z dneška, dnes byla poslední šance pokochat se ombre vlasy, protože kamarádka mi je odpoledne obarvila zpátky na hnědou, tentokrát na tmavší. 

6 komentářů:

  1. mám rada tieto príspevky :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj, kde jsi sehnala tu čepici, moc bych ji chtela mit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když se si klikneš v článku na MM Boutique, tak se ti objeví odkaz odkud jí mám. http://nicolwernerova.blogspot.cz/2013/07/comme-des-fuckdown.html

      Vymazat
  3. Ahoj :) Odkuď máš ten dezinfekční gel?:)

    OdpovědětVymazat