pondělí 15. července 2013

Giveaway - BB cream

Hi! Napadlo mě, že bych vám mohla udělat radost a tak jsem pro vás připravila prázdninovou giveaway.

Tentokrát se jedná o značku Garnier, přesněji o BB Cream.
Já sama jsem s tímhle BB Cream spokojená, tak by jste mohli být i vy. Tento je pro normální pleť - hydratuje 24h, sjednocuje tón, rozzáří pleť, kryje nedokonalosti.

Ukončení bude příští pondělí a výherce vylosuje random.

Podmínky:  - Stát se pravidelným čtenářem (lišta - Members)
                    - Like na FB stránku
                    - Do komentáře napište váš email a popřípadě jestli jste už měli zkušenost s BB Creams - od                         jaké značky a hodnocení



11 komentářů:

  1. ervulenka@seznam.cz
    jeste jsem zadny nezkousela

    OdpovědětVymazat
  2. elis.pruckova@seznam.cz
    Také jsem ho ještě nezkusila

    OdpovědětVymazat
  3. andrea.em236@gmail.com
    Tuším som mala presne tento, ale nie som si istá a bola som s ním spokojná :)

    http://andrea-magazine.blogspot.sk/
    pozri si môj blog prosím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Danielamihalikova@seznam.cz
    Uz jsem silne premyslela,jestli si ho koupit.
    udelala mi radost ze je prave BB kren jako giveaway:)

    OdpovědětVymazat
  5. Esstellionn6@gmail.com

    Zatím žádný pokus, nechce se mi investovat. :D

    OdpovědětVymazat
  6. ja.partilova@gmail.com

    Zatiaľ nemám žiadne skúsenosti... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. nataliehanova1@gmail.com
    Mám zkušenost s BB CREAMEM od Nivei a je strašný nevyhovuje mi :)..
    - http://nataliehanova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. BB krém jsem zkoušela od Nivei a vůbec mi nevyhovoval ;)
    magicmonca@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ja som mala bb od značky Skin79 a bola som veľmi spokojná,len ja potrebujem krytie makeupu a v tomto mi žiadny bb nebude stačiť,ale niekedy mám pleť lepšiu a vtedy som používala práve BB krém :) Len bohužiaľ už dochádza
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Hi! :))
    Ja som mala tuším 2BB creams jeden z Avonu-Ideal Flawless) ten sa mi veeľmi páčil bol dobrý hydratačný a dobre aj kryl. A druhý Maybelline- BB Dream Fresh 8-in-1 no neviem ja som mala odtieň že "neutrálny" on bol úplne oranžový som na to kukala ako wtf? a potom som si ho dala na seba a bol celkom dobrý len sa mi zdalo že nemal podľa skoro žiadne krytie :) A ešte mám v zásobe ešte neotvorený BB cream z Avonu- Anew BB+ Vitale sestra ho má a vraj veľmi dlho vydrží tak uvidíme :)Ups akosi som sa rozpísala :O
    :DD

    lauravanikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat