neděle 7. července 2013

Favourites bloggers and vloggers

Byla tu otázka, jaké blogery/ vlogery sleduji a tak jsem si pro vás o tom připravila článek.
Tyto, co uvádím patří k mým oblíbencům, jelikož jejich blogy/ youtube chanels sjíždím pravidelně.



Nebudu to brát postupně, jako kdo je na prvním místě a pod.

Kenza - tahle blogerka/vlogerka mě zaujala jen jsem spatřila její fotky. Pochází ze Švédska a nejen tam je velice známá, objevila se i na titulní straně časopisu. Její styl oblékání je velice rozšířený. A určitě doporučuji podívat se na některé z jejích videí, zasmějete se.

 Erica - Je to vzor plno mladých norských dívek. Na jejím youtube chanel se můžete inspirovat jejími outfity nebo líčením.


Aurora - Asi si říkáte, že tyhle dvě jsou úplně stejné, ano mají podobné líčení a také styl oblékání, ale abych pravdu řekla, takhle vypadá většina norských blogerek. Erica a Aurora jsou sestřenice, tudíž čerpají inspiraci od sebe navzájem.


Rebekah - Tuhle slečnu sleduji hodně kárkou dobu, takže vám o ní moc nepovím. Zatím asi jen to, že žije v Německu a je stylistka.


Acacia Brinley Clark - Překrásná Acacia. Je to vlogerka a pochází z USA, právě žije v Californii . Říká se, že se proslavila díky svým nahým fotkám, co uveřejnila na sociální sít'. Mě je celkem jedno, jak se stala slavnou, ale její fotky a videa jsem si oblíbila.


Moma - Slovenská blogerka, pocházející z Trenčína. Zajímá se o módu a kosmetiku. Nedávno navštívila Ameriku, kde potkala zmiňovanou Acaciu. A celkově dosti cestuje. Na její blog jsem narazila úplnou náhodou a je mi dosti sympatická, ráda bych se s ní jednou setkala, kdyby byla ta možnost.


She is We - Mikiš a Kikís vlastní blog She is We společně už přes tři roky. Jejich blog je převážně o módě, jelikož rády fotí outfity, ale také i o kosmetice na vlasy a péči o ně. Míša vystudovala kadeřnici a Kikís studuje gympl. Také mají i jiné záliby u Kikís je to focení a u Míši zpěv.

A Cup Of Style - Lucka a Nikča, sestry společně vlastníci blog. Blog zaměřený na módu, kosmetiku a cestování. Mohli jste je vidět i v časopise Cosmopolitan, kde umožnily náhled do jejich šatníku. Také se už objevily v zahraničních časopisech, navštívily Londýnský Fashion Week a spolupracují s mnoha značkami. Momentálně jsou ve Francii, určitě se na jejich blog mrkněte. Navíc jsou velmi ochotné a na veškeré otázky vám odpoví a poradí, proto je obdivuji, dokázali toho tolik a klidně se s vámi podělí, jak toho dosáhnout, což jiní blogeři moc často nedělají.


Black Johny - Na tohohle sympaťáka jsem narazila nedávno a jsem ráda, že jsem na něho narazila. Je to asi první Čech, který vlastní módní blog, nebo aspoň já jiného neznám. Dost mě překvapilo, že i v Česku je někdo takový. Moc se mi líbí jeho  vlogy z Londýna a taky jeho kombinace oblečení.


Adam Gallagher - A třešnička na závěr. Nádherný a sexy Adam. Do tohoto muže jsem se zamilovala asi před rokem, kdy jsem ho poprvé spatřila na LOOKBOOK. Jeho unikátní styl oblékání, upravené vlasy, doplňky a on sám = vražedná kombinace. Nejčastěji přidává fotky na zmiňovaný LOOKBOOK a je potěšení se na ně dívat. Jinak pochází z USA přesněji z New Yorku.


Blogerů, které sleduji je ještě celá řada, ale to by jsme tu byly do Vánoc.
Na další věci se můžete ptát na mém Asku.











5 komentářů:

  1. Nechtěla by si tady dát odkazy na ty blogy?.. .) Nevím totiž jak je najít.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou tu uvedené, když si klikneš na jejich jméno.

      Vymazat
    2. Aha. Toho jsem si nevšimla.Děkuji:)

      Vymazat
  2. Některé neznám a jejich blogy mě ihned zaujaly :) A toho Adama jsem také viděla na LOOKBOOKu, je fakt boží :D:)

    OdpovědětVymazat