sobota 29. června 2013

Summer plane

Léto- teplo, párty, nákupy, voda, opalování, cestování, seznamování a mnoho dalšího to prostě k létu patří.
Guys máme tady první prázdninový víkend a mě napadlo, že bych vás obeznámila s mým plánem na prázdniny. Chci uskutečnit vše, co jsem si sepsala, ale nevím zda se to podaří a taky se mi tam zahrne ještě něco jiného, neplánovaného. Here we go ...



1. Chystáme se na dovolenku na Slovensko do Bešeňové, což je takový termální aquapark a leží poblíž Tater, kde by jsme taky chtěli jít, když tam budeme. I když nevím, zda-li to budeme v horku zvládat.



  2. Dále vyhledáváme s kamarádkou různé festivaly a jiné akce, kterých by jsme se mohli zúčasnit. Máte-li vy něco vyhlídnutého, napište to prosím do komentáře dolů. Ráda se podívám.

3. Ke konci července jedeme na Velkou cenu Maďarska Formule 1.  Do Budapeště, kde se závod koná. Strašně se těším až uvidím Hamiltona, Alonsa a další jezdce. A taky hukot motorů aut bude něco nezapomenutelného.

4. Další úkol je zajet si do Prahy a to především kvůli nákupům, ale i památkám a možná si dát sraz i s kamarádkou, se kterou jsem se poznala až nedávno a úplnou náhodou. Když už jsme u těch měst, tak tam zahrnuji taky Brno. Ano největší města v ČR, Ostravu nepočítám, jelikož tam můžu být každý den. Brno je samo o sobě krásné, alespoň já jsem si ho velice oblíbila. 


5. A na závěr nesmí chybět válení se u vody, opalování a takové ty běžné věci, které k létu patří. 


Všem přeji krásné prázdniny a co nejvíce zábavy. A doufám, že vás takový delší článek nenudil.
PS: Mrzí mě, že letos se nepodívám k moři. Ale, co možná, že to bude jedna z neplánovaných věcí ... vše je možné.


Žádné komentáře:

Okomentovat