úterý 11. června 2013

Showroom FOR LOOK

Zdravím, takže dnes jsem byla na očekávané showroom for look v Ostravě, která se konala v salónu Renyem.  Pod názvem "Ochutnávání dortíku". Při zahájení nám nabídly Ostravské dortíky, které byly vynikající. (více TADY) Dále se nás ujala už sama paní návrhařka Inéz z blogu Móda jako umění. Představila nám několik kousků ze značky Martinez a dále od Italských a Francouzkých značek. Velmi mě zaujali černé jednoduché šaty s krajkami  a taky zelená bundička, kterou uvidíte níže na fotkách.
Když akci celkově zhodnotím, tak nebyla špatná, ale představovala jsem si to trochu jinak.
Po akci jsme si zajeli do nákupního centra, kde jsem konečně našla ideální top, ale nejprve do něho musím trochu zhubnout. Od příštího týdne začínám s novým cvičením a je to docela makačka, tak jsem zvědavá.
Mějte se krásně.
PS: Omlouvám se za některé rozmazané fotky.













3 komentáře:

  1. Uděláš ten room tour? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělám, ale asi až o prázdninách to budu mít čas. :)

      Vymazat
  2. No tak akce vypadá nějak podivně... :D a ty modely se mi nelíbí, až na to sako které ale není žádnou novinkou :D

    OdpovědětVymazat