pátek 19. dubna 2013

Shopping and sunny days

Milí čtenáři,
Tento týden byl pro mě ve škole docela únavný, ale odpoledne mě vždy skvěle nabudilo sluníčko... no a k večeru chodíme s kamarádkou běhat, takové uvolnění. V pondělí mě čeká přijímací pohovor na střední, tak snad to bude v klidu. Jinak během tohoto týdne jsme si vážně užívali sluníčka. Vyrazili jsme do parku, na zmrzlinu od skvělého Itala a ještě něco málo nakoupit z nové kolekce v HM. Zamilovala jsem si jednoduché bílé tričko s nápisem, hodí se snad ke všemu. A přibil mi do šatníku top, zebrovaná bomber jacket, kterou uvidítě na fotkách jindy a sluneční brýle- pilotky.
Pěkný víkend a hodně štěstí u příjmaček.


 /Miluji to tričko <3/
 /červené z běhání/


2 komentáře:

  1. taky sem zkusila běhat, jenže když běhám sama, tak si prostě přijdu blbě :( a kamarádka mi sice slíbila, že spolu začnem běhat ale nedodržela to... závidím vám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já, když někdy běžím sama, tak vím, že toho uběhnu více, než když jsem s kamarádkou. Běhat sama, na tom není nic blbého, v tomhle bych ohledy na ostatní nebrala. :)

      Vymazat